حکایت ما آدما(نامه ی ارسالی)

دهنگ

حکایت ما آدما عجب حکایتیه! تا دیروز از گرما می نالیدیم امروز از سرما...وقتی می دیدیم یه چیزی کم داریم زود برآورده اش می کردیم اما فردا باز می دیدیم  کمبود یه چیز دیگه داریم.شاید صدها بار حرفی را بازگو می کردیم اما یک بار خودمان شخصا برای انجام أن کار اقدام نمی کردیم انگار منتظر بودیم یکی بیاد یه معجزه ای کنه...همیشه دوست داشتیم به دیگران اون چیزی که دوست دارند بشنوند بگیم ولی در خفا چیزی را که دوست نداشتن می گفتیم...خیلی وقته دوست داریم یکی بیاد خودمونو به خودمون نشون بده اما می ترسیم شاید اونی که ازش حرف میزنه اونقدر با ما فاصله داشته باشه که خودمونو نشناسیم...خیلی وقتا به سلام بچه ها جواب نمی دیم اما حاضریم جلو بزرگترها سر تعظیم فرود بیاریم...خیلیا خیلی از کارای خوب ما رو نمی بینن اما همینکه ازمون خطایی سرزد...انگار به کام آدما خوبی،ترش شده!...خیلی از ماها به اون چیزی که هستیم قانع ایم البته بعضیا اصلا نمی دونن چی هستن! خیلیای دیگه هم نمی دونن تا کجا می تونن وجود داشته باشن!...وقتی برای یکی از ماها مشکلی پیش میاد خیلیا پا پس میکشن اما وقتی حلیم میدن همه پا پیش میذارن...خلاصه حکایت ما آدما عجب حکایتیه!



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:48---11 دی 1391
هاي شاكي عزيز شما چطوري مي دوني كه شورا دارند مال مردو ويتيم مي خورند و آتيش قورت مي دهند. مي دوني تهمت زدن بزرگ ترين گناه است.يا شايد هم خودت شريك هستي. و اگه مدركي هم داري توي يكي از روز هاي جمعه مدركت رو بيار و بعد از نماز نشون بده و يا اگه جراتش رو نداري ژس غلط زيادي نكنه .

پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما نام شما را حذف نموديم.لطفا از نام واقعي استفاده ننماييد


قانون
ساعت17:50---11 آذر 1391
خطاب به شورای اسلامی روستای دهنگ:
آیا شما واقعا چنین قسمی را خورده اید و باز هم اینچنین برخوردی را با مردم می کنید.
آیا معنی حق الله و حق الناس را می دانید؟
ماده 2 (اصلاحی 14/11/1380) : اعضای شورا موظفند،حد اکثر ظرف مدت یک هفته پس از قطعی شدن انتخابات در روزی که بخشداری بطور کتبی اعلام می نماید،

اولین جلسه خود را در حضور بخشدار یا نماینده وی (عدم حضور دعوت کننده یا نماینده وی مانع از تشکیل جلسه نخواهد بود) و به ریاست مسن ترین عضو حاضر تشکیل دهند و به شرح زیر سوگند یادکنند و آن را امضاء نمایند:

((من در برابر کلام ا... مجید،به خداوند متعال سوگند یاد میکنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانینی و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته ، و مادام که در شورای اسلامی روستا عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور روستا اهتمام نمایم)).

تبصره 1: پیروان اقلیتهای دینی رسمی به جای کلام ا... مجید باید به کتاب مقدس خود سوگند یاد کنند.

تبصره 2: اصلاحی 14/11/1380): هر گاه فرد جدیدی به عضویت اصلی شورا داخل شود ،موظف است درابتدای اولین جلسه حضور در شورا به ترتیب مذکور سوگند یاد نماید.



از دهنگم
ساعت12:49---10 آذر 1391
برای رفتن برای دعای بارن چرا یک دست نباشیم؟

تا وقتی با کینه و تفرقه بریم برای دعا مطمئن باشید دعای ما یک جب هم بالا نمیره.

ما تا کی و تا کجا سر هرمسئله ای از کوچک تا بزرگ با هم لج میکنیم.

آره، اینجا دهنگ هست.


ساعت20:28---9 آذر 1391
من شخصأ خودم از زبان یکی از اعضای.... شنیدم که زمین فقط به اونایی که سربازی کردن و به دخترانی که تو ده زندگی میکنن تعلق میگیره. یعنی اونا به عمد از اول اطلاع رسانی نکردن تا بتونن از این راه پول بیشتری رو به جیب بزنن؟ میخوام که در مورد پولهای سایر افرادی که ثبت نام کردن تحقیق کنید. حتی بین اون پولها مال یتیم هم بوده که هر کس که بخوره انگار آتیش رو قورت داده. چرا ما باید اینقد راحت از کنار این دزدیهای روز روشن بگذریم، خواهشأ حتمأ پیگیری کنید.
پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما قسمتي از نظر شما را حذف و به جاي آن......قرار داديم. اميدواريم شورا و دهيار محترم موضوع زمين و شرايط آن را براي عموم مردم شفاف نمايند. اين نظر متعلق به شاكي است.


خیرخواه
ساعت17:31---9 آذر 1391
عمو به قبات برخورده که نظر مارا نمیذاری ؟

اگه یادت باشه در مورد دزده بود اولش مطمئن نبودم اما حالا صددرصد مطمئن شدم که آقادزده فامیل نزدیکته که حرفی ازش نزدی وحتی نظر منو هم نذاشتی رو صفحه...

میخوای بگم چه کاره ات میشه؟....باشه واسه بعد حالا دیگه خوب شناختم ><<<
پاسخ: سلام... همشهري محترم،احتمالا نظر شما به دست ما نرسيده است لطفا دوباره نظرتونو ارسال نماييد.ما معمولا نظرات رو اغلب تاييد ميكنيم. همشهري محترم ما هم مثل شما يه شهروندي از اين روستاييم.


تیز بین
ساعت21:13---8 آذر 1391
میخواهم برایتان خائنین واقعی به دهنگ را معرفی کنم. خائن کسی است که تنها و تنها به فکر جیب مبارک است و به تنها چیزی که فکر نمیکند منافع عموم مردم و حقوق مردم است. این افراد کسانی هستند که از سرمایه‌های این مردم استفاده (نه! ببخشید سوء استفاده میکنند) کسانی هستند که به سردمداران نفاق و فتنه وصل هستند. کسانی که با استفاده از رانت هایی که نابخردان و کوته فکران آن هم برای جیب مبارک به وجود آورده اند. زیرا خوب میدانستند وقتی دمشان به جایی وصل نباشد کسی برایشان تره هم خورد نمیکند.

بله! اینان کسانی هستند که مجوز مرغداری را با استفاده از همان رانت میگیرند و سپس دهها برابر قیمت به یک فرد دیگر میفروشند. اینان همان کسانی هستند که مجوز سنگ شکن را میگیرند و به صدها برابر قیمت میفروشند و چون میبینند بدون زحمت به سود فراوانی رسیده اند دوباره با استفاده از همان رانت های کثیف و واسطه گران کثافت تقاضای سنگ شکن میکنند. همه هم در محدوده روستای دهنگ. با این اوضاع زندگی کردن برای سالهای بعد در دهنگ مشکل میگردد. مرغداری های زیاد و سنگشکن های فراوان و دیگر چیزها که ما خبر نداریم. آن هم در دست اجنبی میچرخد. بله اینها دزدان واقعی هستند. نیک ببینید تا آنها را بشناسید. آقای حلف اگر راست میگویی و واقعا به فکر مردم هستی آنان را سریعا به مردم معرفی کن.
پاسخ سلام... همشهري محترم،ما در اينجا اسم فرد خاصي را به منظور خاطي بودنش مطرح نمي كنيم.


علی
ساعت0:13---7 آذر 1391
سلام اینو هم اضاف کن:یکی به قدرتش یکی دیگه به ثروتش مینازه اما همش میره توی گور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |